Aménagement des îles autour de la Pietra
Una riunione hè stata urganizata arisera in presenza di u Merre, Angèle Bastiani, di l’eletti è di i servizi municipali, è di u Cunsirvatoriu di u liturale, cù u Direttore Michel Muracciole è di i so servizi, per travaglià nant’à u prugettu d’assestu di l’isule, prugettu maiò sustinutu da u  Cunsirvatoriu di u liturale.
Les travaux commenceront en 2022, pour une durée de deux ans, afin de procéder notamment à la mise en valeur et en lumière de ce site remarquable, de le sécuriser et de créer une promenade botanique.